Byron bay


Nu är vi i Byron Bay. Riktigt nice stad med många backpackers och surfare. Här blir vi kvar i en dryg vecka som planeringen ser ut just nu.

Annars har vi det jättebra och njuter av livet kan man säga! Jag är dock förvånad över hur mycket berg det är här i Australien, det var ingen jag förväntat mig, men nu vet jag. I övrigt ser vi väldigt mycket tack vare vår gunilla. Det är guld värt att kunna stanna vid en fin sjö och sova medans man nästa dag kan stanna till vid en nice öde strand och bara hänga ett tag utan att det kostar ett öre extra, så vi är bara nöjda med valet av bil.




Kommentarer
Postat av: Inger Hultstrand

Hej Vera!

Fick ett sms från din mamma som förmedlade bloggen. Kunde inte låta bli att läsa. Austaralien är ett härligt land. Du verkar trivas som fisken i vattnet och ta vara på alla chanser som du får. Fortsätt att ha det bra.

Din gamla fröken

2012-03-13 @ 11:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0