Mycket på tapeten


Nu har jag nya saker att berätta! Fia och Elvira har landat och bor här med oss i Perth ett tag fram över. De åker sedan vidare till östkusten, där jag möter upp dem sen när jag jobbat klart. Vi har även bestämt oss för att investera i en van (bil) eftersom fördelarna överväger nackdelarna... än så länge! ;D

Jag har dessutom fått jobb som bartender!  
Jobbar fortfarande kvar på caféet men min boss har gett mig lite extra timmar bakom bardisken, vilket är riktigt kul. 

HAPPY FACE

Det har för övrigt åskat de senaste 10 timmarna, men hoppas på att det dragit förbi nu och att solen är på väg tillbaka. För idag är jag ledig och tänkte ta med tjejerna till Fremantle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0