Glass och 70-talsgalej


I torsdags firade vi Australia day, det var en kul dag, men om jag är med den igen hoppas jag att jag upplever den som ledig! Aningen trötta åkte vi upp på en utflykt till Hillarys boat harbour dagen efter och åt glass. De bakade nämligen in godis i glassen innan servering, väldigt roligt! Jag åt en vit chokladglass med kakdeg i.

Samma kväll åkte Fia och Elvira över till melbourne, där de just nu är och fixar en camper van som vi ska bo i under vår road trip längst östkusten! heja heja.



  

I lördagskväll var vi bjudna hem till Nicki (hannas kollega som vi firade jul hos) på 40-årsfest med 70-talstema. Det var roligt och vi fick verkligen öva på mingelkunskapen. 



PEACE!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0