Sista veckan i Perth


Senaste veckan har våra vänner Malin och Jasmine vart tillbaka i Perth, så då har vi passat på att leka så mycket vi bara kan. Bland annat lekt på strandet, lagat många middagar, haft myskväll och gått på bio.






Jag har dessutom dagen till ära jobbat sista dagen på jobbet. Det har vart ett jättebra jobb och en kanon erfarenhet att ha med sig, så jag är väldigt nöjd! Kommer sakna The lucky shag bar (som jag fortfarande inte har vågat fråga vad den korrekta meningen med namnet är). Lämnar det..!

Har bokat en biljett ifrån Perth till Melbourne på lördag också, så den 18e går tåget mot rock'n roll.


 




Kommentarer
Postat av: eva cranz

Det är nu lördag morgon i Sverige.Kl 6 i kväll åker jag o Eje till Thailand o du är på väg eller redan framme i Melbourne hos Fia o Elvira. Ha det nu så kul i eran häftiga van o kör försiktigt. Kram till er alla från mig

2012-02-18 @ 09:59:32
Postat av: hanna

haha här kommer jag och stalkar dig men jag såg på fejjan att du hade en blogg haha,

den korrekta meningen är i af namnet på en fågel som brukar vara där typ, den på loggan, som kallas Shag. och tydligen hade ägaren till stället sagt "that's a lucky shag" eller nåt nät han såg en en gång. haha... läste det i papprena vi fick när jag började. Hoppas du har det bra i melbourne! / hanna :)

2012-02-20 @ 04:50:58
URL: http://hannahellberg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0