Grönsaksplock

Nu är jag i en stad utanför shepparton och har jobbat på en farm den senaste veckan tillsammans med brudarna som vart här en vecka innan mig. Plocket har i min mening vart otroligt tungt och enformigt, så jag tycker det är guld att det nu är över! Men Fia och Elvira som är snäppet vassare styrde skutan i land så att säga. Det känns kul att ha provat på och det kanske blir något mer plockjobb senare. Annars har vi det kanoners i Gunilla, vår van som vi glider i! ;) känns nice med lite ledig tid och äventyr nu fram över!

Kommentarer
Postat av: bjorn cranz

kul att man kan kolla vad som händer downunder eftersom jag inte är på facebook hälsa dom andra tjejerna

2012-02-26 @ 22:03:40
Postat av: Catharina Bielenstein

Hej! Har äntligen börjat kvickna till och tog mig till datorn för att kolla bloggen. Lena var här idag o sa att det är såna oväder där du är, stämmer det? Ha det så bra och glid lugnt i Gunilla!

Stor kram från mamma

2012-03-03 @ 16:34:53
Postat av: Vilka grönsaker som helst? Eller några specifika?

Ha det jättekul. Här är kallt som tusan. Alltså jag är i Utanå nu.

2012-03-05 @ 21:00:09
Postat av: Fint namn på bilen.

Gunilla blir nog stolt när hon får höra det.

2012-03-05 @ 21:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0