Nyårsafton

Sista dagen på ett fantastiskt år!

2011 har för mig varit ett år med mycket resor och många nya upplevelser! Först tre oförglömliga månader i asien som satte startskottet, sen var jag hemma, donade och hängde innan jag for till Spanien på bartenderkurs. Året avslutas nu i Australien! I morse jobbade jag, slutade kl 13.00 och åt då lunch med Hanna, Edvin, Henning, Johanna och Lena på The Lucky Shag (Resturangen/baren som även driver mitt café), ett par drinkar kostades på dagen till ära också! Nu donas det nere i köket medans jag sitter här och skriver. Dagen/kvällen fortsätter nere vid Rivern med nyårspicknick och skumpa!  

GOTT NYTT ÅR!



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0