Jobb och Volontär

Här kommer lite bilder från mitt jobb och helgens volontärande i Frementle...

 
(utsikten från jobbet)

ISAF SAILING WORLD CHAMPIONCHIPS

I söndags satt vi som volontärer i svenska tältet och svarade på frågor om Sverige och SWEA, för de som var nyfikna. Vi bjöd även på frukt, fläderblommssaft och choklad (även om vi kanske råkade ta för oss mest själva)... Till lunch åt jag och Hanna pad thai (nudlar), vilket var väldigt gott, men utan att tänka mig för hade jag kommit åt en chillibit som kocken strött på och sedan kliat mig i ögat. Så inom några sekunder började det bränna något helt galet och jag kunde knappt hålla ögat öppet för alla tårar. Inget att rekomendera och inget jag kommer testa igen!

För de svenska seglarna är vi rätt osäkra på hur det gick, men vi hörde från en rätt säker källa att de fått en OS-plats i London nästa år, grattis Sverige!




  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0